El turisme, aquesta gran aposta

Editorial

Els gestors del turisme montblanquí han estat molt astuts al llarg del temps a l’hora de crear propostes que potenciïn el turisme a la capital de la Conca de Barberà, i especialment astuts quan van adonar-se que calia crear propostes que anessin més enllà dels visitants estivals i dels ja consolidats visitants de la Setmana Medieval, creant propostes de tardor com ara, Clickània. En aquest sentit, durant aquest passat primer cap de setmana, tal com reflectim a les pàgines del nostre setmanari, hi han passat prop de 6.500 persones; una xifra molt positiva, que hauria pogut ser superior de no haver estat pel mal temps de diumenge. Tot plegat, demostra l’encert que abans esmentàvem, i més encara l’encert de les atractives propostes que giren al voltant de productes emblemàtics, com ara els clicks. Caldrà ara esperar, tot i el temps inestable que patim, que el segon i definitiu cap de setmana de Clickània acabi segellant l’èxit d’enguany.

Per altra banda, cal també felicitar-nos pel fet que a l’Espluga de Francolí, durant aquest estiu, s’han superat les xifres d’altres anys en relació amb el nombre de visitants. L’Espluga té grans actius, segellats ara per un nou valor afegit com ha estat la Ruta Templera i Hospitalera, i amb aquests, aquest bon estiu es pot consolidar, i només ens queda esperar que n’augmenti encara més l’èxit de cara a estius posteriors.