Una comarca que aposta pel turisme

Editorial

Aquesta setmana hem conegut dues bones notícies que confirmen la gran aposta que els municipis de la nostra comarca han fet pel sector turístic, no en va, aquesta és una comarca rica en matisos, productes de primera i de proximitat i atractius històrics com poques, entre altres elements; té atractius tan interessants que podríem dir que només li falta el mar, tot i que també té la sort de tenir-lo ben a prop.

Així, aquesta setmana ens ha portat la presentació de la nova marca turística de l’Espluga de Francolí, que confirma que la localitat també vol ser un referent a l’hora d’atreure visitants i que el seu símbol sigui clarament reconegut per tothom a l’hora de la promoció dels seus atractius per als visitants, que per cert no són pocs. De fet, fa ja temps que l’Espluga va apostar pel turisme i una bona mostra n’és la Ruta Templera i Hospitalera.

Per altra banda, Brickània ha tancat amb un gran nombre de visitants, que ha superat el d’altres edicions, amb prop de quatre mil persones que han passat per Montblanc aquest passat cap de setmana i han pogut delectar-se amb els nombrosos diorames exposats i, no podia ser d’altra manera, amb els personatges de la mítica nissaga de pel·lícules de Star Wars. Tot plegat, dues bones noves, sense oblidar el rècord de visitants de la Festa del Trepat a Barberà de la Conca.