S'inicia el termini de sol·licitud de vot per correu per a les eleccions del 26 de maig

El termini de sol·licitud finalitza el 16 de maig i la data límit per enviar el vot s’estén fins el 22 de maig

Actualitat

Coincidint amb la publicació de convocatòria d’eleccions pel 26 de maig i la convocatòria oficial de les eleccions al Consell General d’Aran, aquest dimarts s’inicia el procés de sol·licitud de vot per correu.

 

Atès l’encavalcament de terminis de sol·licitud de vot per a les eleccions del 28 d’abril i les del 26 de de maig, caldrà especificar a l’oficina de Correus on es reculli el formulari per a quin procés electoral es sol·licita el vot. Així doncs, hi ha un únic formulari vàlid tant pels comicis municipals, europeus i els del Consell General d’Aran. En aquests casos, el termini de sol·licitud finalitza el 16 de maig i la data límit per enviar el vot s’estén fins el 22 de maig.

 

Recepció de la documentació electoral

  • L’Oficina del Cens Electoral envia per correu certificat un sobre amb la documentació per poder votar al domicili que s'ha indicat a la sol·licitud, no més tard del 19 de maig. A aquest termini cal afegir el temps que trigui el correu a arribar al domicili de l’elector.

 

  • El sobre conté la següent documentació: el certificat d’inscripció en el cens, una papereta de votació de cadascuna de les candidatures que es presenten a les eleccions convocades, els sobres de votació, un sobre adreçat al president/a de la mesa en la qual correspon a cadascú votar i un full explicatiu del procediment que s’ha de seguir.