La campanya d'estiu de la Unió de Botiguers de Montblanc sorteja 600 euros i regala 7.500 vals d’aparcament

Les botigues repartiran 30.000 butlletes pel sorteig de 6 vals de compra de 100 euros cadascun.

Montblanc

La campanya d'estiu de la Unió de Botiguers de Montblanc sorteja 600 euros i regala 7.500 vals d’aparcament
La campanya d'estiu de la Unió de Botiguers de Montblanc sorteja 600 euros i regala 7.500 vals d’aparcament

El proper dilluns, 1 de juliol, la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc (UBCM) estrena la campanya promocional d'estiu, que enguany finalitzarà el 20 d’agost. Durant la campanya, els 70 comerços associats entregaran als seus clients 7.500 vals d'aparcament, de 2 hores cadascun, per aparcar a les zones blaves de la vila, amb el suport de l'Ajuntament de Montblanc. Amb aquesta iniciativa conjunta amb el consistori, la UBCM pretén reforçar la capitalitat comercial de Montblanc, tot facilitant als clients l’aparcament a les zones a tocar del nucli antic de la població.

 

En el marc d’aquesta campanya, la UBCM manté el sorteig de vals de compra pels clients que premien i promocionen alhora els productes i serveis del comerç montblanquí. Així, les botigues repartiran 30.000 butlletes pel sorteig de 6 vals de compra de 100 euros cadascun. Les butlletes es podran dipositar, com és habitual, en urnes situades al vestíbul de l’Ajuntament i a la Biblioteca de Montblanc fins el 26 d’agost. L’endemà tindrà lloc el sorteig i els premis s’hauran de gastar el proper 31 d’agost. L'associació comercial també fa difusió promocional de la campanya amb l’edició d’un cartell, i donarà a conèixer “Viu un estiu de premis refrescants!” a través de les seves xarxes socials de la UBCM.

 

La presidenta de la UBCM, Montse Guinovart, explica: “La campanya d’estiu del comerç montblanquí ofereix bons preus i descomptes durant dos mesos. Amb aquestes accions promocionals incentivem les vendes, i com sempre apostem per mantenir la fidelització dels clients i atraurem de nous, també de la resta de la comarca. Enguany, en preveiem bones perspectives: la primavera ha estat fresca i encara queden força productes de temporada, que ara sortiran a preus competitius, sobretot de moda, complements i esports”.