Montblanc s'afilia a l'Agència Catalana de Turisme

Montblanc

Logotip de la marca
Logotip de la marca
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Després d'haver-se incorporat al projecte “Catalunya, Regió Europea de la Gastronomia 2016”, l'Ajuntament de Montblanc acaba de rebre l'alta com a afiliat de l'Agència Catalana de Turisme.

 

Es tracta d'un nou programa de treball que busca unir esforços entre les administracions encarregades de la gestió turística de les destinacions i el sector privat del país, amb l'objectiu d'enfortir la marca Catalunya com a destinació turística de referència.

 

Montblanc Medieval, la marca que gestiona l'Ajuntament de Montblanc, tindrà d'aquesta manera un nou aparador i un nou canal per poder comunicar els atractius, recursos i productes turístics del municipi.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres