Dos robatoris de coure obliguen a tallar l’R3 i l’R14
A l’R14, el robatori ha provocat un incendi en una estació transformadora a Montblanc

Dos robatoris de coure han provocat incidències aquest dilluns al matí a les línies R3 i R14 de Rodalies, segons ha informat Renfe.
En el cas de l’R3, la circulació es troba tallada entre la Garriga i les Franqueses del Vallès per una incidència en el sistema de senyalització causada pel robatori. Davant d’aquesta situació, Renfe ha ampliat el servei alternatiu per carretera, que ja estava establert per les obres a la línia.
D’altra banda, l’R14 també està tallada entre Reus i Vinaixa per un incendi proper a la zona de vies i per una incidència a la infraestructura a l’estació de Montblanc, també derivades del robatori de coure.
Els Bombers han rebut l’avís del foc a les 5.26 hores i hi han desplaçat quatre dotacions. L’incendi, que afecta una estació transformadora, es troba estable. Actualment, els Bombers mantenen dues dotacions a la zona.
