La Conca de Barberà també es vesteix de groc a favor de la independència

Les lletres "9N vota", de color groc, a la plaça Sant Francesc de Montblanc
Les lletres "9N vota", de color groc, a la plaça Sant Francesc de Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Durant els darrers dies, diversos indrets de la Conca de Barberà s’han tenyit de groc, seguint la campanya País Groc de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC). Aquesta és una manera visual al carrer de mostrar la mobilització popular a favor de la independència i del 9-N.

De fet, així s’anunciava fa uns dies des de l’ANC Conca de Barberà, exposant la voluntat de pintar i folrar de groc diversos espais públics per fer-los prendre un aire nou i recordar-nos visualment que estem en una campanya de lluita per un futur lliure i millor. També s’han visualitzat aquests dies ja els cartells amb mides diverses que les assemblees locals han començat a penjar per places i carres. Uns cartells amb frases de ciutadans del carrer que expressen desigs de coses que voldrien aconseguir en el país de tots que volem construir.

La capital de la Conca de Barberà, Montblanc, ha estat una de les poblacions que s’ha vestit de groc en els darrers dies. Per exemple, les dues rotondes de la població compten amb tires de cinta groga, també les lletres de Montblanc ubicades a la muralla (Raval de Santa Anna) o, per posar un altre exemple, a la plaça de Sant Francesc, sobre la tanca, s’hi pot llegir de color groc un gran “9-N VOTA”.

Un altre exemple de població de la comarca que ha seguit la campanya és l’Espluga de Francolí, col·locant, fins i tot, un compte enrere pel 9-N a l’entrada del poble.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres