El dolor

El dolor
El dolor
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Que trobis l’amor de la teva vida no vol dir que l’altra part l’hagi trobat amb tu.

És dur, però és així. No sempre el teu horitzó coincideix o és el mateix que el de l’altra persona.

Avui ha sigut un dia en què podia explicar-te moltes coses que han passat, petites però interessants, perquè en el pensament encara existeix el “nosaltres” i, vulguis o no, i sense fer gran cosa, el pensament va cap a tu.

El vincle segueix existint i forma part d’aquest dolor, i el cervell segueix buscant-te en les petites coses, com una rutina de la memòria, i notes a faltar amb qui compartir la vida.

El dolor no crida, xiuxiueja a l’orella, i aprens que deixar una persona és això: aprendre a viure quan el cor encara busca un lloc segur. És com voler tancar un cercle i no poder.

En el fons, acabes entenent el gran privilegi que he tingut que aquesta dona es creués en la meva vida, i no hi ha un sol dia que no pensi en ella.

I fa mal, i molt, deixar marxar la persona que més has estimat, inclús quan saps que és el correcte que has de fer.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres