Marc Pallissó, en el vídeo setmanal de la campanya “Decidim” de l’ANC Conca de Barberà

Fotograma del vídeo protagonitzat per Marc Pallissó
Fotograma del vídeo protagonitzat per Marc Pallissó
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’ANC Conca de Barberà ja ha penjat a la xarxa el vídeo setmanal de la seva campanya “Decidim”. En aquesta ocasió, el vídeo ha estat gravat des de l’estudi de Ràdio Montblanc, amb el montblanquí Marc Pallissó, estudiant de comunicació.

Pallissó explica que el país que somia “és un país que es respectin totes les llibertats i tots els punts de vista sempre que siguin punts de vista que respectin a tothom, per tant, un país que respecti per gent que respecti i que se senti respectada”.

Marc Pallissó comenta que es va adonar que és independentista en un viatge a Madrid, la ciutat li va agradar molt però assegura “no vaig sentir que fos la meva ciutat” (...) “Els catalans tenim la sort de tenir una història pròpia, una cultura pròpia, unes tradicions pròpies i una llengua pròpia, i crec que no s’ha respectat mai això des de l’Estat espanyol”.

Finalment, el montblanquí destaca la imatge d’unitat catalana que s’està donant arreu del món.


La campanya “Decidim”

Recordem que la campanya “Decidim” és un projecte de deu vídeos protagonitzats per diferents ciutadans de pobles de la comarca que hi expliquen per què consideren que és important prendre decisions, col·lectives i personals, per tirar endavant i obrir nous escenaris. Des de la seva experiència personal, ens parlen de com afrontar els temors als canvis, el país que imaginen i destaquen la rellevància de prendre part en el procés sobiranista.

Cada setmana s’estrenarà un nou vídeo fins al 9 de novembre.


Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres