L’Escola Municipal de Música de Montblanc inaugura el curs aquest divendres

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest divendres dia 24 d’octubre l’Escola de Música de Montblanc Josep Porter i Rovira inaugura el nou curs 2014-2015. L’acte tindrà lloc a les vuit del vespre a l’antic hospital de Santa Magdalena i comptarà amb la xerrada de la compositora Marian Márquez.
En aquest acte, també es farà l’entrega del premis Porter Rovira que atorga l’Ajuntament als alumnes que finalitzen els seus estudis a l’Escola Municipal de Música per continuar-los al conservatori. També es comptarà amb la interpretació per part de les alumnes de l’escola Aina Fontova i Judit Campdepadrós de les seves obres.
En aquest acte, també es farà l’entrega del premis Porter Rovira que atorga l’Ajuntament als alumnes que finalitzen els seus estudis a l’Escola Municipal de Música per continuar-los al conservatori. També es comptarà amb la interpretació per part de les alumnes de l’escola Aina Fontova i Judit Campdepadrós de les seves obres.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
