El viatge a l’exili mexicà d’Artur Bladé, al Museu de la Vida Rural

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Divendres 7 de novembre a les set de la tarda es presentarà al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí el llibre De França a Mèxic d’Artur Bladé i Desumvila.
Es tracta d’un dietari del viatge a l’exili que l’autor i la seva família van emprendre durant la tardor de 1942 amb el darrer vaixell de republicans espanyols i catalans que va salpar de França durant la Segona Guerra Mundial.
En la presentació d’aquest llibre hi prendrà part el director de la Fundació Lluís Carulla, Carles Duarte; també Artur Bladé Font, fill de l’autor; i Genís Sinca, escriptor.
Es tracta d’un dietari del viatge a l’exili que l’autor i la seva família van emprendre durant la tardor de 1942 amb el darrer vaixell de republicans espanyols i catalans que va salpar de França durant la Segona Guerra Mundial.
En la presentació d’aquest llibre hi prendrà part el director de la Fundació Lluís Carulla, Carles Duarte; també Artur Bladé Font, fill de l’autor; i Genís Sinca, escriptor.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
