Prop de sis mil persones passen per la Fira de Sant Martí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge a les nou del vespre, tancava portes la setena edició de la Fira de Sant Martí, quan només falta la jornada tècnica pels professionals que se celebra aquest dilluns 3 de novembre.
La Fira Gastronòmica de Sant Martí ha tancat amb un bon balanç. Durant els dos dies (1 i 2 de novembre) han passat pel recinte firal, que enguany incorporava el nou claustre, prop de sis mil persones.
Com dèiem, una de les novetats a destacar de l’edició d’enguany era el recinte, amb nous espais, fet que ha donat molt de joc durant la fira. A la capella de Sant Macià hi havia el punt d’informació i de venda de tiquets i copes. Un espai ampli que ha afavorit la circulació del públic. A la sala de les Corts Catalanes s’hi va situar la sala de Tast. Durant el cap de setmana, s’hi han anat succeint activitats: tallers de panellets, de melmelades i de gintònics, maridatges de vi amb formatge i vi amb òpera, i la presentació del llibre El Convent d’Eduard Contijoch. Al claustre s’hi van distribuir els formatgers artesans de Catalunya, la taula de degustació de plats freds i l’estand de la cervesa artesana La Segarreta. Al pati, s’hi van disposar les bótes i les taules perquè els visitants poguessin tastar els plats, vins i caves amb comoditat.
La nova distribució va ajudar a tenir més espai a dins l’església de Sant Francesc, lloc on hi havia la resta d’estands, principalment, els de la Denominació d’Origen Conca de Barberà, on es podien escollir els plats calents a degustar i on, sobretot, es realitzaven les demostracions de cuina en directe (showcooking) i diverses ponències.
La Fira Gastronòmica de Sant Martí ha tancat amb un bon balanç. Durant els dos dies (1 i 2 de novembre) han passat pel recinte firal, que enguany incorporava el nou claustre, prop de sis mil persones.
Com dèiem, una de les novetats a destacar de l’edició d’enguany era el recinte, amb nous espais, fet que ha donat molt de joc durant la fira. A la capella de Sant Macià hi havia el punt d’informació i de venda de tiquets i copes. Un espai ampli que ha afavorit la circulació del públic. A la sala de les Corts Catalanes s’hi va situar la sala de Tast. Durant el cap de setmana, s’hi han anat succeint activitats: tallers de panellets, de melmelades i de gintònics, maridatges de vi amb formatge i vi amb òpera, i la presentació del llibre El Convent d’Eduard Contijoch. Al claustre s’hi van distribuir els formatgers artesans de Catalunya, la taula de degustació de plats freds i l’estand de la cervesa artesana La Segarreta. Al pati, s’hi van disposar les bótes i les taules perquè els visitants poguessin tastar els plats, vins i caves amb comoditat.
La nova distribució va ajudar a tenir més espai a dins l’església de Sant Francesc, lloc on hi havia la resta d’estands, principalment, els de la Denominació d’Origen Conca de Barberà, on es podien escollir els plats calents a degustar i on, sobretot, es realitzaven les demostracions de cuina en directe (showcooking) i diverses ponències.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
