Montblanc declararà diumenge 9 de novembre Dia de la Mobilitat, si hi ha indicacions expresses que s’impedeixi votar

L'alcalde de Montblanc, Josep Andreu
L'alcalde de Montblanc, Josep Andreu
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Montblanc votarà aquest 9 de novembre, tant sí com sí, aquesta és la intenció ferma del seu alcalde, Josep Andreu, que observa tres escenaris amb vista a diumenge.

Per una banda, si el Govern de la Generalitat continua al davant de la segona proposta de consulta, tot i la prohibició del Constitucional, es votarà tal com era previst a l’Institut Martí l’Humà.

En canvi, si el govern trasllada el procés consultiu a la societat civil, la votació es traslladaria al lloc tradicional on sempre voten els ciutadans a Montblanc, a les escoles.

Finalment, en el supòsit que diumenge estigués tot totalment prohibit i hi hagués ordres expresses d’impedir qualsevol mena de votació, amb perill, fins i tot, que les forces de l’ordre precintessin els recintes de votació i s’enduguessin les urnes, Montblanc declararia diumenge 9 de novembre Dia de la Mobilitat. En aquest sentit, es posarien les urnes a la plaça Major i s’impediria el pas de qualsevol vehicle motoritzat al centre de la Vila Ducal, tots els carrers esdevindrien per a vianants.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres