Reunió d’Unió Democràtica de Catalunya al Pla pels voluntaris de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimecres 5 de novembre a les set de la tarda, hi haurà diverses reunions amb els voluntaris d’Unió Democràtica de Catalunya apuntats per ajudar al bon funcionament del Procés de Participació Ciutadana del 9-N.

Servirà per conèixer les tasques que s’hauran de realitzar, així com si es va rebent puntual informació del procés per tal de garantir la màxima participació i assolir entre tots que la jornada sigui un rotund èxit.

En el cas dels voluntaris de l’Alt Camp i de la Conca de Barberà, la reunió tindrà lloc a la seu d’UDC del Pla de Santa Maria.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres