The Sick Side va actuar aquest divendres 7 de novembre a Salou

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La banda montblanquina The Sick Side actuarà aquest divendres 7 de novembre a Salou a la Sala Garage.
En un concert amb entrada gratuïta i junt amb el grup tortosí Secafgod, el grup de rock de Montblanc presentarà el seu primer disc titulat Born to Kill.
El concert es farà a partir de dos quarts de dotze de la nit.
Si voleu escoltar com sona The Sick Side, podeu fer-ho als següents links:
https://www.facebook.com/pages/The-Sick-Side/535224796532994?fref=ts
http://thesickside.bandcamp.com/releases
https://play.spotify.com/album/34EGfCxnk1gxaVKjrhn8fi
En un concert amb entrada gratuïta i junt amb el grup tortosí Secafgod, el grup de rock de Montblanc presentarà el seu primer disc titulat Born to Kill.
El concert es farà a partir de dos quarts de dotze de la nit.
Si voleu escoltar com sona The Sick Side, podeu fer-ho als següents links:
https://www.facebook.com/pages/The-Sick-Side/535224796532994?fref=ts
http://thesickside.bandcamp.com/releases
https://play.spotify.com/album/34EGfCxnk1gxaVKjrhn8fi
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
