Montblanc acomiada Sara Lozano en una concentració emotiva

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Montblanc va convocar per aquest dissabte dia 8 de novembre una concentració a la Plaça Major de la capital de la Conca de Barberà en memòria de Sara Lozano.
Molts montblanquins i montblanquines han estat els que s’han acostat a la plaça a mostrar el seu rebuig a qualsevol forma de violència i, en especial, a la mort de la montblanquina de 37 anys, Sara Lozano. Amb moltes espelmes blanques, molts amics, familiars, veïns i membres del consistori local han omplert la plaça Major de la capital de la Conca per acomiadar-se de Sara Lozano i el seu pare.
En l'acte, el seu germà ha agraït el suport rebut en moments difícils hi ha demanat respecte per la família en aquests moments difícils. Seguidament, i en un acte molt respectuós, dos amics han volgut acomiadar-se públicament d'ella.
El minut de silenci es realitzava amb seriositat i sentiment, a les set del vespre, després d’una dura setmana entorn al cas.
Molts montblanquins i montblanquines han estat els que s’han acostat a la plaça a mostrar el seu rebuig a qualsevol forma de violència i, en especial, a la mort de la montblanquina de 37 anys, Sara Lozano. Amb moltes espelmes blanques, molts amics, familiars, veïns i membres del consistori local han omplert la plaça Major de la capital de la Conca per acomiadar-se de Sara Lozano i el seu pare.
En l'acte, el seu germà ha agraït el suport rebut en moments difícils hi ha demanat respecte per la família en aquests moments difícils. Seguidament, i en un acte molt respectuós, dos amics han volgut acomiadar-se públicament d'ella.
El minut de silenci es realitzava amb seriositat i sentiment, a les set del vespre, després d’una dura setmana entorn al cas.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres

