Èxit de participació a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

A les 9 del matí obrien els coŀlegis electorals de la Conca de Barberà sense cap tipus d’incidència. Gent de totes les edats s’adreçava a les meses electorals per tal de dipositar el seu vot. L’alcalde de Montblanc manifestava a novaconca.cat que avui era un gran dia de festa i que era important veure gent de totes les edats que volia exercir el seu dret a votar. També manifestava que creia que a les 11 del matí més de 100 persones en cada mesa ja havien realitzat la seva participació. Andreu, continuava afegint que avui era un dia històric i important, no tan sols per la Conca de Barberà sinó per tot el país. 

A les dues de la tarda es donaran a conèixer les primeres dades de participació que faran referència a la una del migdia.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres