A Montblanc han votat 2.000 persones

Montblanc

Una persona votant
Una persona votant
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Èxit participatiu a la capital de la Conca de Barberà. Una ciutat tradicionalment catalanista, ha complert les expectatives. Si a les 11 del matí a l'Institut Martí l'Humà de Montblanc, on hi havia set meses per a votar, ho havien fet més de 700 persones. A les 12 del migdia, s'havia superat el miler de persones, i a la 1 del migdia, les xifres de participació era de 1.582 persones.

Les darreres dades de participació, són les de les 2 del migdia, ho han votat 2.000 persones, superant les dades de participació que es van donar a les darreres eleccions municipals, datades del 2011.

Montblanc està responent a aquest procès participatiu d'un 9N històric.
Imatge del matí a l'Institut Martí l'Humà
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres