Un miler de persones ja han votat a l'Espluga de Francolí

L'Espluga de Francolí

Ferran Civit, responsable de comunicació i màrqueting de l'ANC vota a l'Espluga.
Ferran Civit, responsable de comunicació i màrqueting de l'ANC vota a l'Espluga.
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb total normalitat, s'ha obert l'Institut Joan Amigó de l'Espluga de Francolí, on durant tot el matí s'està visquen una autèntica festa.
 
Fins al lloc, s'han traslladat grallers, gegants, nans, la batucada dels diables i bastoners, per a realitzar una cercavila.
 
Des de primera hora del matí, centenars de persones ja han votat, i les primeres dades que s'han donat a conèixer és que més de 950 persones han exercit el seu dret a vot.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres