La Conca de Barberà vota amb la consciència de viure un dia històric

La Conca de Barberà vota amb la consciència de viure un dia històric

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La Conca de Barberà ha votat de forma massiva i conscient de viure un moment històric tot i els entrebancs del govern central, en aquesta consulta d’avui diumenge dia 9 de novembre. En aquest sentit, destaca la molt bona participació viscuda a Montblanc, a on a les 8 del vespre, moment en que finalitzava l’horari de votació, havien votat 3.328 persones; un percentatge superior al de les últimes municipals. Per fer-nos una idea de la bona participació que hi ha hagut, hem de dir en el referèndum de la Constitució, hi van votar 2.789 persones; o bé 2.630 votants en el referèndum de l’OTAN.

 

Si parlem del cas de l’Espluga de Francolí, la participació encara ha estat més destacada que a Montblanc ja que hi han votat fins a 1.905 persones.

 

Cal recordar que en el conjunt de la Conca de Barberà, fins a les sis de la tarda, havien emès el seu vot unes 9.000 persones; amb 187 votants a Barberà de la Conca; 238 a Blancafort; 45 a Conesa; 1.641 a l’Espluga de Francolí; 14 a Forès; 37 a Llorac; 2.914 a Montblanc; 79 a Passanant i Belltall; 91 a les Piles; 248 a Pira; 32 a Pontils; 137 a Rocafort de Queralt: 1.176 a Santa Coloma de Queralt; 642 a Sarral; 28 a Savallà del Comtat; 15 a Senan; 361 a Solivella; 47 a Vallclara; 50 a Vallfogona; 52 a Vilanova de Prades; 204 a Vilaverd i 545 a Vimbodí i Poblet.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres