Els alcaldes de la Conca de Barberà visiten el centre d’emergències Cat 112 de Reus

Els alcaldes a les instal·lacions del centre d'emergències 112
Els alcaldes a les instal·lacions del centre d'emergències 112
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dilluns 10 de novembre una vintena d’alcaldes de la comarca de la Conca de Barberà han visitat el centre d’emergències de Catalunya, Cat 112, instal·lat a Reus. Els batlles de la nostra comarca van ser rebuts per Antoni Rovira, administrador del Centre, i Jaume Giné, intendent dels Mossos d’Esquadra a Tarragona.

El Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya centralitza totes les trucades urgents per tal que qualsevol ciutadà pugui sol·licitar els serveis públics d’urgències sanitàries, extinció d’incendis i salvament, seguretat ciutadana i protecció civil quan es trobi en una situació d’emergència: accidents, incendis, robatoris, agressions, violència masclista, rescats o catàstrofes. Dóna resposta immediata les 24 hores del dia els 365 dies de l’any.

Des dels dos centres d’atenció i gestió telefònica (Barcelona i Reus), els  professionals gestionen totes les emergències dins del territori català, fent ús dels recursos tecnològics més avançats per poder tenir una resposta ràpida i eficient.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres