El Foraster de TV3 ha visitat els veïns i veïnes de Barberà i avui hi realitza el monòleg

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El conegut programa de TV3, El Foraster, amb el seu presentador Quim Masferrer i la seva “pick-up” taronja que visita poble a poble Catalunya, ha fet parada a la Conca de Barberà i, concretament, a Barberà de la Conca.
Durant uns dies l’equip del programa ha estat gravant les diferents escenes que formaran el programa i que properament es podrà veure a TV3.
D’altra banda, avui dimecres 12 de novembre, al vespre es durà a terme el monòleg del programa, la part final de la gravació en la qual Quim Masferrer comenta amb els veïns i les veïnes del poble quines experiències hi ha viscut durant els dies de rodatge, sempre buscant les curiositats i les parts més divertides.
Durant uns dies l’equip del programa ha estat gravant les diferents escenes que formaran el programa i que properament es podrà veure a TV3.
D’altra banda, avui dimecres 12 de novembre, al vespre es durà a terme el monòleg del programa, la part final de la gravació en la qual Quim Masferrer comenta amb els veïns i les veïnes del poble quines experiències hi ha viscut durant els dies de rodatge, sempre buscant les curiositats i les parts més divertides.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
