Se signa un conveni a Montblanc per fomentar l’esport de base i la integració

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A finals del mes d’octubre, l’Ajuntament de Montblanc va signar un conveni amb la Fundació “la Caixa” per tal de fomentar l’esport de base i la integració.
La signatura del conveni es va fer entre l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, el regidor d’Esports, Joan Mogas, i el director de la sucursal de “la Caixa” a Montblanc, Biel Secall, junt amb el director de l’àrea de Negoci de “la Caixa”, Trino Puig.
La signatura del conveni es va fer entre l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, el regidor d’Esports, Joan Mogas, i el director de la sucursal de “la Caixa” a Montblanc, Biel Secall, junt amb el director de l’àrea de Negoci de “la Caixa”, Trino Puig.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
