Se signa un conveni a Montblanc per fomentar l’esport de base i la integració

Montblanc

Signatura del conveni
Signatura del conveni
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A finals del mes d’octubre, l’Ajuntament de Montblanc va signar un conveni amb la Fundació “la Caixa” per tal de fomentar l’esport de base i la integració.

La signatura del conveni es va fer entre l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, el regidor d’Esports, Joan Mogas, i el director de la sucursal de “la Caixa” a Montblanc, Biel Secall, junt amb el director de l’àrea de Negoci de “la Caixa”, Trino Puig.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres