Concert ‘Menaix a Banda’ per celebrar Santa Cecília aquest 16 de novembre a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Banda de Música Verge de la Serra de Montblanc cada any realitza un concert especial per celebrar Santa Cecília, patrona del músics. En aquesta ocasió el concert es durà a terme aquest diumenge 16 de novembre a l’església de Sant Francesc a les sis de la tarda.
El concert, Menaix a Banda, serà ben especial, ja que la banda montblanquina actuarà amb la Banda Municipal de Bellpuig, el grup Menaix a Truà i Batall Produccions. En total, hi haurà més d’una seixantena de músics sobre l’escenari.
El preu de l’entrada és de 8 euros anticipada i 10 euros a taquilla, aquesta es pot adquirir a l’Oficina de Turisme de Montblanc.
A més, cal saber que el dissabte 15 també es farà el concert en una primera sessió al Teatre Armengol de Bellpuig a les onze de la nit.
El concert, Menaix a Banda, serà ben especial, ja que la banda montblanquina actuarà amb la Banda Municipal de Bellpuig, el grup Menaix a Truà i Batall Produccions. En total, hi haurà més d’una seixantena de músics sobre l’escenari.
El preu de l’entrada és de 8 euros anticipada i 10 euros a taquilla, aquesta es pot adquirir a l’Oficina de Turisme de Montblanc.
A més, cal saber que el dissabte 15 també es farà el concert en una primera sessió al Teatre Armengol de Bellpuig a les onze de la nit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
