Tercera edició de la Festa de la Música a l’Espluga de Francolí

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Cultural Jordi Francolí i els grups musicals de l’Espluga organitzen la tercera edició de la Festa de la Música pel proper 23 de novembre.

La principal novetat d’aquesta edició és que la Festa no se centrarà en un únic espai, sinó que serà itinerant i, per tant, les diverses actuacions musicals tindran lloc en diferents llocs emblemàtics de l’Espluga.

Hi actuaran la Coral espluguina, la Juke Cover Band, els grups Con nada i Monk Mao, Anatòlia, l’Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al Teu Instrument i l’Escola Municipal de Música de l’Espluga.

Des de fa 3 anys, l’Associació Cultural Jordi Francolí, juntament amb la resta d’entitats i persones espluguines vinculades amb la música, pretén que aquest acte unitari serveixi per donar a conèixer la riquesa musical de la població tot coincidint amb la diada de Santa Cecília.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres