Una nova sortida al teatre amb Barjaula per veure ‘Mar i Cel’

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Associació Juvenil Barjaula torna a organitzar una sortida al teatre, en aquesta ocasió, per gaudir de la representació de Mar i Cel, de la mà de la companyia Dagoll Dagom.
La sortida es farà el dissabte 13 de desembre, al Teatre Victòria de Barcelona. Des d’aquest dilluns ja es podem reservar les entrades i la plaça a l’autobús, amb sortida a les 6 de la tarda des de l’avinguda Manel Ribé de Montblanc. El preu és de 42 euros, que s’haurà de pagar al número de compte de ‘la Caixa’ 2100-0068-69-0200218029.
Les reserves s’han de fer enviant un correu electrònic a [email protected] amb el nom i el número de reserves abans del 30 de novembre, data límit per tancar inscripcions.
La sortida es farà el dissabte 13 de desembre, al Teatre Victòria de Barcelona. Des d’aquest dilluns ja es podem reservar les entrades i la plaça a l’autobús, amb sortida a les 6 de la tarda des de l’avinguda Manel Ribé de Montblanc. El preu és de 42 euros, que s’haurà de pagar al número de compte de ‘la Caixa’ 2100-0068-69-0200218029.
Les reserves s’han de fer enviant un correu electrònic a [email protected] amb el nom i el número de reserves abans del 30 de novembre, data límit per tancar inscripcions.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
