Restaurant Carnaby aconsegueix el primer premi de “Els Dimecres Tapa!, 2014”

Montblanc

Moment en que es va recollir el premi
Moment en que es va recollir el premi
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Restaurant Carnaby va ser, finalment, el guanyador de la final del Dimecres Tapa que es va celebrar en el marc de la Fira de Sant Martí el passat dia de novembre en un acte que es va celebrar sota una gran expectació a les vuit del
vespre.

Restaurant Carnaby va recollir de forma ben emotiva el diploma acreditatiu que li va atorgar l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Conca de Barberà, certificant que mitjançant votació popular, havia estat mereixedor del primer premi de “Els Dimecres Tapa!, 2014”, per la tapa “magre amb suc i patates
palla”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres