Segona xerrada del cicle SOM-HI!, eines per a les persones emprenedores el 19 de novembre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dimecres 19 de novembre a dos quarts de set de la Tarda, tindrà lloc a Concactiva la segona xerrada del cicle SOM-HI!, amb el títol “Professionals digitalitzats; empresa innovadora i transformada”. La xerrada anirà a càrrec de Montserrat Guitert, directora de l’àrea de capacitació digital de la UOC.
L’última conferència també tindrà lloc a Concactiva a dos quarts de set de la tarda el 17 de desembre i es titularà “Com millorar la tresoreria del teu negoci?”, a càrrec de M. Jesús Blasco, economista.
L’última conferència també tindrà lloc a Concactiva a dos quarts de set de la tarda el 17 de desembre i es titularà “Com millorar la tresoreria del teu negoci?”, a càrrec de M. Jesús Blasco, economista.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
