Clou amb excel·lent qualitat musical el II Festival Internacional d’Orgues de Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte 15 de novembre es tancava el II Festival Internacional d’Orgues de Poblet amb Jean-Patrice Brosse i un programa centrat en l’escola d’orgue francesa del Renaixement i el Barroc.
El d’aquest dissabte era el darrer dels concerts que s’han realitzat en tres dies diferents i que han conformat aquesta segona edició del Festival, un certamen que ja pensa en la propera edició amb vista al mes d’octubre-novembre del 2015.
Enguany el certamen ha convidat tots els presents a gaudir d’un viatge enrere en el temps, de la mà d’aquest extraordinari instrument que és l’orgue, recreant un mosaic de composicions que abasta cinc-cents anys d’història, interpretades en el magnífic entorn de l’Abadia de Santa Maria de Poblet.
De fet, tal com ha apuntat en aquesta redacció el pare prior del monestir de Poblet, en aquesta edició, igual que va ocórrer en la primera, s’ha gaudit d’una excel·lent qualitat musical en cadascuna de les sessions del festival i que han permès fer sonar l’orgue de manera extraordinària.
Quant a l’assistència, ens comenten des de l’organització del Festival que també ha estat molt bona en les diferents sessions d’aquest: els dies 25 d’octubre i 8 i 15 de novembre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
