Nou servei de recollida selectiva pels Ciutadans de la Conca de Barberà

L’horari serà de nou del matí a dues del migdia.
L’horari serà de nou del matí a dues del migdia.
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest divendres, dia 21 de novembre, Montblanc acollirà la primera jornada del Reciclamòbil, una minideixalleria en la qual s’hi podran dipositar els següents residus: fluorescents, làmpades, bombetes, piles, aerosols, petits residus electrònics, residus d’informàtica, radiografies, cosmètics, pintures, vernissos i dissolvents. L’objectiu d’aquest equipament és apropar el servei de deixalleria a aquelles persones que no tenen possibilitat de desplaçar-se a la deixalleria i fomentar la recollida selectiva.
Aquest equip s’ubicarà al pàrquing de sota les Arcades i hi haurà una educadora ambiental que anirà informant als ciutadans sobre el seu ús i la tipologia dels residus que s’hi poden dipositar. L’horari serà de nou del matí a dues del migdia.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres