Recta final de les obres de l’edifici de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquesta setmana passada ha estat decisiva per al desenvolupament de les obres del nou edifici de l’Ajuntament. D’una banda, s’ha licitat l’ascensor de l’immoble, que permetrà la correcta accessibilitat a les dependències municipals. D’altra banda, el Ple de l’Ajuntament ha aprovat definitivament el projecte tècnic de la darrera fase de l’edifici, que ascendeix a més de 110.000 €, i s’ha aprovat el plec de clàusules que n’ha de regir la contractació. Un cop transcorrin 26 dies d’exposició pública al BOPT i al DOGC, es podrà iniciar la licitació de l’actuació, que es regirà per un procediment obert.
Amb aquesta obra es pretén concloure el cicle d’actuacions que s’han anat realitzant a la Casa de la Vila en els darrers anys, i que permetran que, aquest proper any 2015, les dependències administratives de l’ajuntament alliberin l’edifici del Centre Cívic en favor de les entitats i els veïns i veïnes del municipi.
Amb aquesta obra es pretén concloure el cicle d’actuacions que s’han anat realitzant a la Casa de la Vila en els darrers anys, i que permetran que, aquest proper any 2015, les dependències administratives de l’ajuntament alliberin l’edifici del Centre Cívic en favor de les entitats i els veïns i veïnes del municipi.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
