L’Ajuntament de l’Espluga adjudica la redacció del projecte del Pavelló

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de l’Espluga adjudicava aquest dimecres la redacció i control d’obra del projecte de construcció del Pavelló Poliesportiu Municipal que s’edificarà l’any vinent al Pla Parcial Milmanda. La setmana passada es va fer l’obertura dels sobres amb les propostes presentades pels professionals d’enginyeria i arquitectura que s’han presentat a la convocatòria pública, que s’ha fet per règim d’invitació. El consistori havia proposat el concurs a tots els arquitectes i enginyers de la Conca de Barberà a més del que ja havia fet els primers avantprojectes, de Tarragona. En total, s’han rebut tres propostes i, finalment, l’escollit ha estat Maties Sabidó, que redactarà el projecte per 47.990 euros quan a les bases s’havia posat una xifra aproximada de 60.000 euros. Segons ha destacat el regidor de Serveis Municipals, Joan Amigó, “ha guanyat aquesta proposta perquè era la millor en tots els apartats”. El projecte estarà d’aquí a tres o quatre mesos per iniciar a principi del 2015 la tramitació a la Secretaria General de l’Esport. Les obres de construcció del Pavelló tenen un termini previst entre vuit mesos i un any. 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres