El cinema digital arriba a Montblanc

Teatre Cinema del Casal Montblanquí
Teatre Cinema del Casal Montblanquí
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest cap de setmana el Teatre Cinema del Casal Montblanquí es vesteix de gala. El motiu és l’inici de les projeccions cinematogràfiques de la sala en el format digital, el que permetrà una gran millora en la qualitat d’imatge i so. Aquesta millora encara s’accentuarà més quan en els propers dies es canviï també la pantalla del cinema.

La primera pel·lícula que es projectarà en aquest format aquest cap de setmana és Los juegos del hambre: Sinsajo. Parte1, un film de molta actualitat, ja que es va estrenar al país el passat cap de setmana. La projecció de pel·lícules acabades d’estrenar serà un dels trets de la nova etapa del cinema montblanquí, que no descarta projectar films que s’estrenin el mateix dia.

Los juegos del hambre: Sinsajo. Parte 1 es podrà veure el dissabte 29 de novembre, a les 10 de la nit; diumenge 30 de novembre, a un quart de 8 de la tarda; i dilluns 1 de desembre, a les 8 del vespre.

Algunes pel·lícules interessants que estan programades per projectar en les properes setmanes són Interstellar, Perdida, Los pingüinos de Madagascar, Exodus i les darreres pel·lícules de les sagues Doraemon, Mortadelo y Filemón i El Hobbit.

Els responsables de les projeccions al cinema montblanquí també tenen previst que en les properes setmanes s’emeti òpera i partits importants de futbol, com pot ser la final de la Lliga de Campions.

Finalment, cal recordar que qualsevol persona interessada en el cinema, per només 12 euros al mes, pot ser soci abonat al Teatre Cinema del Casal Montblanquí i anar a totes les sessions que vulgui.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres