El turisme a Montblanc fa un balanç positiu de les accions d’aquest 2014

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina de Turisme de Montblanc ha realitzat un balanç de les activitats d’aquest 2014, ara que queda poc per acabar l’any. Tot i que a principi del 2015 el balanç serà amb xifres sobre la taula, ara s’ha pogut avançar que s’han assolit els objectius marcats per l’Àrea de Turisme de Montblanc de dinamitzar econòmicament el municipi a través de l’activitat turística.
Així, en una roda de premsa a l’Ajuntament de Montblanc, la regidora montblanquina de Turisme, Ariadna Ferrer, apuntava la valoració que fan de les principals accions dutes a terme enguany.
Els esdeveniments de tardor són un fet ja consolidat a Montblanc. Aquests van néixer per desestacionalitzar i com que aquest fet ja s’ha realitzat el proper objectiu és evolucionar quant a contingut. Entre les tres fires fetes durant la tardor, Terrània, Clickània i la Fira de Sant Martí, s’han assolit els prop de 30.000 visitants i enguany, la principal novetat, n’era l’ús del claustre de l’antic convent de Sant Francesc. Sí que convé destacar que el nombre de visitants ha estat menor a la Fira gastronòmica i es planteja des de l’organització de canviar-ne la data per tal que no quedin tant junts els certàmens.
D’altra banda, també es feia valoració de la resta d’accions des de turisme a Montblanc. Cal destacar la projecció de Montblanc més enllà de la comarca, sobretot, amb el trasllat de la festa Medieval de Sant Jordi de Montblanc al Born Centre Cultural de Barcelona. També a Barcelona va tenir-hi lloc una acció de promoció de Terrània, amb una exposició retrospectiva. D’altra banda, convé dir que la gestió turística de Montblanc ha tornat a ser poada com a exemple a universitats.
Finalment, cal ressaltar les noves formes de comunicació de l’Oficina de Turisme. A través de les xarxes socials, s’han realitzat diverses comunicacions i accions que donen valor afegit a l’activitat montblanquina. A més del facebook, el twitter o instagram, enguany s’ha començat a enviar un butlletí digital al sector turístic de Montblanc.
Així, en una roda de premsa a l’Ajuntament de Montblanc, la regidora montblanquina de Turisme, Ariadna Ferrer, apuntava la valoració que fan de les principals accions dutes a terme enguany.
Els esdeveniments de tardor són un fet ja consolidat a Montblanc. Aquests van néixer per desestacionalitzar i com que aquest fet ja s’ha realitzat el proper objectiu és evolucionar quant a contingut. Entre les tres fires fetes durant la tardor, Terrània, Clickània i la Fira de Sant Martí, s’han assolit els prop de 30.000 visitants i enguany, la principal novetat, n’era l’ús del claustre de l’antic convent de Sant Francesc. Sí que convé destacar que el nombre de visitants ha estat menor a la Fira gastronòmica i es planteja des de l’organització de canviar-ne la data per tal que no quedin tant junts els certàmens.
D’altra banda, també es feia valoració de la resta d’accions des de turisme a Montblanc. Cal destacar la projecció de Montblanc més enllà de la comarca, sobretot, amb el trasllat de la festa Medieval de Sant Jordi de Montblanc al Born Centre Cultural de Barcelona. També a Barcelona va tenir-hi lloc una acció de promoció de Terrània, amb una exposició retrospectiva. D’altra banda, convé dir que la gestió turística de Montblanc ha tornat a ser poada com a exemple a universitats.
Finalment, cal ressaltar les noves formes de comunicació de l’Oficina de Turisme. A través de les xarxes socials, s’han realitzat diverses comunicacions i accions que donen valor afegit a l’activitat montblanquina. A més del facebook, el twitter o instagram, enguany s’ha començat a enviar un butlletí digital al sector turístic de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
