Del 3 al 10 de desembre, recollida de joguines a les escoles de la Conca de Barberà

La recollida es fa fins el dia 10 de desembre
La recollida es fa fins el dia 10 de desembre
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A la Conca de Barberà, ara que s’acosten aquestes dates senyalades de les festes de Nadal, s’ha iniciat, des d’aquest 3 de desembre i fins al proper dia 10, una recollida de joguines.

Així, tots aquells interessats a col·laborar-hi, poden portar joguines que estiguin en bon estat als centres que recullen joguines, que són les escoles de la comarca de la Conca de Barberà i també el Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

Aquesta campanya de recollida de joguines porta el nom d’“Un somriure per joguina”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres