Del 3 al 10 de desembre, recollida de joguines a les escoles de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A la Conca de Barberà, ara que s’acosten aquestes dates senyalades de les festes de Nadal, s’ha iniciat, des d’aquest 3 de desembre i fins al proper dia 10, una recollida de joguines.
Així, tots aquells interessats a col·laborar-hi, poden portar joguines que estiguin en bon estat als centres que recullen joguines, que són les escoles de la comarca de la Conca de Barberà i també el Consell Comarcal de la Conca de Barberà.
Aquesta campanya de recollida de joguines porta el nom d’“Un somriure per joguina”.
Així, tots aquells interessats a col·laborar-hi, poden portar joguines que estiguin en bon estat als centres que recullen joguines, que són les escoles de la comarca de la Conca de Barberà i també el Consell Comarcal de la Conca de Barberà.
Aquesta campanya de recollida de joguines porta el nom d’“Un somriure per joguina”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
