Nous contenidors per al vidre per a ús de restaurants i allotjaments turístics

El primer lliurament es va fer a l'Hostatgeria de Poblet
El primer lliurament es va fer a l'Hostatgeria de Poblet
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimecres 3 de desembre el conseller comarcal de Medi Ambient, Joan Güell, presentava els nous contenidors per a la recollida selectiva de vidre que s’instal·laran en diferents punts de la Conca de Barberà. La idea és, en una primera fase, substituir 16 punts de recollida selectiva de vidre, concretament, en aquells que són d’ús exclusiu pels grans productors: càmpings, restaurants i allotjaments. Aquest primer lliurament es va fer al responsable de l’Hostatgeria de Poblet, Lluís Poca.

La novetat d’aquests contenidors és que incorpora el sistema VACRI, que vol dir, volteig per l’assistència de contenidors rodants individual. L’objectiu d’aquest nou sistema és fer més efectiva la recollida selectiva de vidre, ja que facilita el transport i el buidatge del contenidor al carrer.

Aquests contenidors han estat cedits per Ecovidrio, en el marc del conveni que té subscrit amb l’Agència de Residus de Catalunya i al qual el Consell Comarcal hi està adherit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres