Montblanc enceta aquest 6 de desembre una campanya de Nadal molt potent

Dia de presentació de la campanya
Dia de presentació de la campanya
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat divendres 28 de novembre es va presentar a la sala de plens de l’Ajuntament de Montblanc la campanya comercial de Nadal. A l’acte hi van assistir Joan Mogas, regidor de Comerç de l’Ajuntament de Montblanc, Jordi Robusté, president de la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc, Jordi Martorell, dinamitzador de la mateixa entitat, Isaac Ballesté, creador del calendari, i Ismael Porta, president de l’associació de Pessebristes de Montblanc.

Joan Mogas va començar la presentació assenyalant que aquesta campanya és molt més potent que les anteriors, i va reconèixer l’esforç realitzat pels botiguers del municipi. També va avançar que l’enllumenat nadalenc s’encendrà el dia 6 de desembre, el mateix dia que s’inicia la campanya, i que les llums s’han ampliat a diverses zones de la vila, fins i tot, fora de muralles. Finalment, Mogas va manifestar que aquest any hi ha una gran quantitat d’actes nous, gràcies a la col·laboració amb entitats montblanquines.

Per la seva part, Jordi Martorell va dir que el concurs de guarniment d’arbres ha ampliat el nombre de participants, i que hi haurà un total de 69 arbres, vint més que al 2013. També va avançar que totes les botigues i comerços adherits a l’entitat tindran bústies per al sorteig de Nadal, on el premi seran cinc vals de 50 euros a bescanviar a les tendes fins el mes de juliol de 2015.

Jordi Robusté va anunciar que hi haurà animació als carrers els dies 6, 13, 20 i 24 de desembre i 3 i 4 de gener. A més a més, s’ha realitzat un calendari nou, que ha estat creat per Isaac Ballesté.

Isaac Ballesté va assenyalar que el calendari que ha creat té un interès especial, perquè amb fotografies realitzades des d’un mateix indret s’ha fet un contrast entre instantànies de principis de segle amb imatges de l’actualitat. Per a realitzar-ho, Ballesté ha comptat amb la col·laboració del fotògraf Toni Calvo. En el calendari també s’ha donat èmfasi a les principals dates comercials, posant en el número una icona especial.

Obrirà una part del Museu del Pessebre durant les festes
Finalment, Ismael Porta ha avançat que durant aquestes festes s’obrirà una part del Museu del Pessebre, on hi haurà una exposició de 50 diorames de Joan Mestre. Al vestíbul del mateix edifici també hi haurà un pessebre realitzat pels alumnes del centre Tilmar. Porta també va manifestar que a les botigues hi haurà figures de pessebre retallables, i que la persona que tingui el pessebre més ben muntat, retallat i pintat participarà en un pessebre organitzat a Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres