Inauguració de la segona planta del Museu del Pessebre de Catalunya el proper 19 de desembre

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu del Pessebre de Catalunya de Montblanc celebrarà la seva obertura provisional interina de la planta segona el dia 19 de desembre de 2014 a dos quarts de set de la tarda coincidint amb les Festes de Nadal.

En la inauguració, hi seran presents els responsables de les administracions, així com institucions col·laboradores en el projecte, a més de la Federació Catalana de Pessebristes i el Patronat de la Fundació Museu del Pessebre de Catalunya.

Paral·lelament, aquesta Fundació col·labora en la campanya nadalenca de la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc amb uns pessebres retallables, realitzats desinteressadament i expressament per l’artista donostiarra Beatriz González, que es treballaran en les diferents escoles de la vila.

A banda de tot el que s’ha esmentat, també és prevista la celebració del tradicional Concurs de Pessebres organitzat per l’Ajuntament de Montblanc en col·laboració amb la Fundació Museu del Pessebre de Catalunya.

Finalment, hem d’afegir que la Federació Catalana de Pessebristes ha renovat la col·laboració amb el Club Super 3 per tal que tots els seus socis puguin gaudir de les diferents activitats de la Federació, així com del Museu del Pessebre de Catalunya durant aquestes Festes de Nadal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres