Presentació el proper 12 de desembre, del disc “Do re mi fa fred” al Museu de la Vida Rural

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí presentarà el proper divendres 12 de desembre a les set de la tarda l’àlbum musical Do re mi fa fred. L’hivern en cançons amb música i lletres de Ferran Andechaga i Sergi Esparza i il·lustracions de Jèssica Llagostera. L’àlbum, que ha vist la llum gràcies al micromecenatge, és el primer projecte de l’editorial La Musca.
Do re mi fa fred. L’hivern en cançons és un recull de cançons de nova creació relacionades amb l’hivern, adreçades a infants de fins a dotze anys, però pensades perquè agradin, també, a gent de totes les edats. Andechaga i Esparza es basen en elements propis del folklore hivernal català per compondre deu temes de ritmes variats, des del txa-txa-txà, al blues, el rock o l’ska. El caganer, l’home dels nassos, les calçotades o el carnaval, entre molts d’altres, formen part d’aquestes deu cançons que Jèssica Llagostera il·lustra en un llibret interior. Al final del disc s’hi troben els deu temes en versió instrumental perquè petits i grans puguin cantar-los a casa.
Do re mi fa fred. L’hivern en cançons és un recull de cançons de nova creació relacionades amb l’hivern, adreçades a infants de fins a dotze anys, però pensades perquè agradin, també, a gent de totes les edats. Andechaga i Esparza es basen en elements propis del folklore hivernal català per compondre deu temes de ritmes variats, des del txa-txa-txà, al blues, el rock o l’ska. El caganer, l’home dels nassos, les calçotades o el carnaval, entre molts d’altres, formen part d’aquestes deu cançons que Jèssica Llagostera il·lustra en un llibret interior. Al final del disc s’hi troben els deu temes en versió instrumental perquè petits i grans puguin cantar-los a casa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
