Última xerrada del cicle SOM-HI! dedicada a com millorar la tresoreria

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dimecres 17 de desembre, a dos quarts de set de la tarda, tindrà lloc a Concactiva (Carrer Daroca 1 de Montblanc) la darrera xerrada del cicle SOM-HI!, amb el títol “Com millorar la tresoreria del teu negoci?”. La xerrada anirà a càrrec de M. Jesús Blasco, economista i docent de la UOC.
El cicle SOM-HI! és organitzat per l’Oficina Jove de la Conca de Barberà en col·laboració amb la UOC i el suport de PIMEC Conca de Barberà i Concactiva.
El seu objectiu és capacitar i posar al dia els joves emprenedors de la comarca en aquelles matèries que puguin necessitar per al bon desenvolupament de la seva activitat econòmica.
El cicle SOM-HI! és organitzat per l’Oficina Jove de la Conca de Barberà en col·laboració amb la UOC i el suport de PIMEC Conca de Barberà i Concactiva.
El seu objectiu és capacitar i posar al dia els joves emprenedors de la comarca en aquelles matèries que puguin necessitar per al bon desenvolupament de la seva activitat econòmica.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
