Vimbodí i Poblet recapta més diners que mai per La Marató de TV3

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els veïns i les veïnes de Vimbodí, junts i abraçats, van formar un cor gegant
Vimbodí i Poblet va celebrar el cap de setmana diferents activitats per la recaptació de diners per La Marató de TV3, dedicada enguany a la lluita contra les malalties del cor.
La festa celebrada —organitzada per l’Ajuntament en col·laboració amb entitats, empreses i particulars de dins i de fora de la vila— ha recaptat un total de 5.120 €, una xifra lleugerament superior a la de l’any passat (5.062 €).
Un dels actes centrals de la jornada va ser la confecció d’un cor gegant al pavelló municipal poliesportiu. Dins d’aquest cor, hi van cabre més de 200 persones abraçades, seguint el lema proposat per a enguany: “A Vimbodí i Poblet ens abracem per la Marató”. Aquesta multitudinària performance va ser immortalitzada pels fotògrafs i es va enviar a la web de la Marató per tal que hi sigui publicada.
Vimbodí i Poblet va celebrar el cap de setmana diferents activitats per la recaptació de diners per La Marató de TV3, dedicada enguany a la lluita contra les malalties del cor.
La festa celebrada —organitzada per l’Ajuntament en col·laboració amb entitats, empreses i particulars de dins i de fora de la vila— ha recaptat un total de 5.120 €, una xifra lleugerament superior a la de l’any passat (5.062 €).
Un dels actes centrals de la jornada va ser la confecció d’un cor gegant al pavelló municipal poliesportiu. Dins d’aquest cor, hi van cabre més de 200 persones abraçades, seguint el lema proposat per a enguany: “A Vimbodí i Poblet ens abracem per la Marató”. Aquesta multitudinària performance va ser immortalitzada pels fotògrafs i es va enviar a la web de la Marató per tal que hi sigui publicada.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
