Aquest dissabte, sopar solidari per La Marató a l’Espluga de Francolí

L'Espluga de Francolí

Imatge del sopar de l'any passat
Imatge del sopar de l'any passat
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més s’ha organitzat a l’Espluga de Francolí per la Coordinadora d’Entitats del poble el sopar solidari per recaptar fons per La Marató de TV3, enguany dedicada a les malalties del cor.

El sopar es farà al pavelló del Casal a partir de dos quarts de nou de la nit d’aquest dissabte 13 de desembre i, tot seguit, es realitzarà el joc de la “Quina”, un concert de castanyoles de les alumnes de l’Escola de Dansa de l’Espluga i Montblanc, màgia amb els espluguins Kopepki i l’actuació musical de l’orquestra Treu-li la Pols al teu Instrument, que també comptarà amb la col·laboració de la Coral espluguina i dels Bastoners de l’Espluga.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres