Acte de commemoració dels 25 anys de la Ruta del Cister al Monestir de Poblet

Imatge del Monestir de Poblet
Imatge del Monestir de Poblet | Marc Lladó
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Ruta del Cister està de celebració ja que compleix 25 anys. És per aquest motiu que aquest divendres 12 de desembre s’enceten els actes de commemoració d’aquest aniversari amb un acte al Palau de l’Abat del Monestir de Santa Maria de Poblet. L’acte, que es farà a dos quarts de cinc de la tarda, serà presidit per Ferran Mascarell, conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya i comptarà amb l’assistència dels presidents dels tres consells comarcals impulsors de La Ruta: Joan Josep Raventós, president del Consell Comarcal de l’Alt Camp; Rosa M. Mora, presidenta del Consell Comarcal de l’Urgell, i Josep Amill, president del Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

També hi assistiran el Rvdm. P. Josep Alegre, abat del monestir de Poblet; Joan Güell, alcalde de Vimbodí i Poblet; Josep Poblet, president de la Diputació de Tarragona; i Marian Muró, directora general de Turisme de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres autoritats i representants del territori.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres