Xerrada de Gabriel Serra sobre la Guerra de Successió a Santa Coloma

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte 13 de desembre, a les set de la tarda, a la sala d’àudio del Castell dels Comtes de Santa Coloma de Queralt, es durà a terme una conferència sobre la Guerra de Successió a la Conca de Barberà, que anirà a càrrec de l’historiador montblanquí Gabriel Serra. A més, durant la conferència es presentarà el llibre Els homes de Felip V. Els ajuntaments borbònics de la Conca de Barberà (1714-1738).
Aquesta conferència està impulsada pel Punt de Serveis Juvenils de l’Ajuntament de Santa Coloma i el Consell Comarcal.
Aquesta conferència està impulsada pel Punt de Serveis Juvenils de l’Ajuntament de Santa Coloma i el Consell Comarcal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
