Manuel Rubio tanca la temporada 2014 amb dinou títols

Esports

Manuel Rubio
Manuel Rubio
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Club La Veguilla de Zamora i ANEP van organitzar el passat dissabte l’edició 21a del Campionat Estatal de Lluita de Braços on van prendre part alguns lluitadors de Catalunya.

Hi van ser presents, Manuel Rubio, que competia en categoria màster +95 kg i en el Torneig de Campions va revalidar els títols aconseguits el 2013, quedant en categoria esquerrans: segon classificat.

 Juanjo Escaja va quedar segon en -86 kg després de disputar una dura final i Fran Benítez va quedar segon en discapacitats i segon en -70 kg.
Manuel Rubio va disputar finals molt dures amb Manuel Carames en màster, i Cèsar Mayo amb +95 kg i Open; la final amb esquerrans la va fer amb bode, sumant així quatre podis per tancar la magnífica temporada 2014 amb dinou títols aconseguits.

Cal dir que divendres Manuel Rubio inaugurava el nou Club de Oro de Lucha de Brazos, instal·lat a León, on es va fer un seminari tècnic i pràctic per a nous socis liderats per Armando Rodríguez.

Pel 2015, l’ANEP prepara mundial a Torí i patrocinadors nous.

Al finalitzar el torneig, el Club La Veguilla va entregar a Manuel Rubio una placa en reconeixement a l’aportació a la lluita de braços.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres