Un acte al monestir de Poblet inicia la celebració dels vint-i-cinc anys de la Ruta del Cister

Un instant de l'acte al Monestir de Poblet
Un instant de l'acte al Monestir de Poblet
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Divendres 12 de desembre es va realitzar al monestir de Poblet el primer acte de celebració dels vint-i-cinc anys de la Ruta del Cister.

L’acte va comptar amb la presència de l’abat del monestir de Poblet, Josep Alegre; l’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell; la vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló; el president del Consell Comarcal de l’Alt Camp, Josep Raventós; el president del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, Josep Amill, i la presidenta del Consell Comarcal de l’Urgell, Rosa M. Mora, entre altres representants dels tres consells comarcals que gestionen la marca turística, i d’entitats i ens públics i privats del territori. L’acte va ser presidit pel conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Ferran Mascarell.

En aquests vint-i-cinc anys, la Ruta del Cister ha rebut la visita de més de 6.700.000 persones, la majoria procedents del territori català.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres