S’inaugura la gespa artificial del camp de futbol de Santa Coloma

Esports

Moment de la inauguració
Moment de la inauguració
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte 13 de desembre al matí s’inaugurava la nova gespa artificial del camp de futbol de Santa Coloma de Queralt.

Aquestes millores a les instal·lacions del Santa Coloma són unes obres finançades a través del Pla d’Acció Municipal de la Diputació de Tarragona que s’inauguren coincidint amb el centenari de l’entitat esportiva.

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, l’alcalde de Santa Coloma de Queralt, Ramon Borràs, el president de la Federació Catalana de Futbol, Andreu Subires, i el president de la Unió Esportiva Santa Coloma, Jaume Plaza, van ser en aquest acte.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres