Els regidors de Joventut analitzen les activitats del 2014

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els regidors de Joventut de la Conca de Barberà van mantenir la seva reunió semestral el passat divendres 12 de desembre a l’ajuntament de Solivella, que serveix per coordinar les polítiques en matèria de Joventut i que va comptar també amb el conseller comarcal de Joventut, Manel Requena, i l’alcalde solivellenc, Enric Capdevila.
En el decurs de la trobada es van analitzar detalladament les activitats portades a terme al llarg de l’any 2014 i la previsió de les que es portaran a terme al llarg de l’any 2015. També es va informar els regidors sobre el programa de Garantia Juvenil que està promovent l’Oficina Jove.
Els regidors van tornar a posar sobre la taula la importància de continuar treballant el tema del “botellón” per les implicacions tan importants que té per als joves i per als ajuntaments. Respecte a això, també es van posar sobre la taula algunes propostes per millorar la seguretat de les festes joves per a l’any vinent.
També es va analitzar el creixement que ha experimentat el servei de Transport Jove malgrat les restriccions que s’hi han aplicat, i la incidència que aquest té comarcalment.
Els regidors van valorar molt positivament la feina que s’està fent i van proposar que se’n faci difusió perquè la població en general sigui conscient del treball que es porta a terme en pro dels joves de la comarca.
En el decurs de la trobada es van analitzar detalladament les activitats portades a terme al llarg de l’any 2014 i la previsió de les que es portaran a terme al llarg de l’any 2015. També es va informar els regidors sobre el programa de Garantia Juvenil que està promovent l’Oficina Jove.
Els regidors van tornar a posar sobre la taula la importància de continuar treballant el tema del “botellón” per les implicacions tan importants que té per als joves i per als ajuntaments. Respecte a això, també es van posar sobre la taula algunes propostes per millorar la seguretat de les festes joves per a l’any vinent.
També es va analitzar el creixement que ha experimentat el servei de Transport Jove malgrat les restriccions que s’hi han aplicat, i la incidència que aquest té comarcalment.
Els regidors van valorar molt positivament la feina que s’està fent i van proposar que se’n faci difusió perquè la població en general sigui conscient del treball que es porta a terme en pro dels joves de la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
