Dissabte 20 el tió visita els nens i nenes de Montblanc

Montblanc

L'acte serà a les sis de la tarda a la plaça Major
L'acte serà a les sis de la tarda a la plaça Major
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més l’Ajuntament de Montblanc i el Consell Municipal de Joventut organitzen el tió per a tots els nens i nenes de Montblanc. Així, el proper dissabte 20 de desembre a partir de les 6 de la tarda, la plaça Major serà l'escenari del tradicional caga tió.
 
És una activitat molt tradicional d’aquestes dates i que va destinada, principalment, a tots els menuts de la Vila Ducal.  L’acte començarà a partir de les 6 de la tarda amb l’actuació del grup d’animació infantil “Marc Oriol”. Seguidament els infants podran pujar a l’escenari i fer cagar el tió. Per finalitzar l’acte es repartirà coca i xocolata.

Com ja es va fer l’any passat, es repetirà la campanya de recollida de menjar. Tots els aliments (llaunes, llegums, pasta, galetes...) que es dipositin al tió s’entregaran a Càrites Montblanc perquè el distribueixin entre les persones que més els necessiten.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres