Dissabte 20 el tió visita els nens i nenes de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més l’Ajuntament de Montblanc i el Consell Municipal de Joventut organitzen el tió per a tots els nens i nenes de Montblanc. Així, el proper dissabte 20 de desembre a partir de les 6 de la tarda, la plaça Major serà l'escenari del tradicional caga tió.
És una activitat molt tradicional d’aquestes dates i que va destinada, principalment, a tots els menuts de la Vila Ducal. L’acte començarà a partir de les 6 de la tarda amb l’actuació del grup d’animació infantil “Marc Oriol”. Seguidament els infants podran pujar a l’escenari i fer cagar el tió. Per finalitzar l’acte es repartirà coca i xocolata.
Com ja es va fer l’any passat, es repetirà la campanya de recollida de menjar. Tots els aliments (llaunes, llegums, pasta, galetes...) que es dipositin al tió s’entregaran a Càrites Montblanc perquè el distribueixin entre les persones que més els necessiten.
Com ja es va fer l’any passat, es repetirà la campanya de recollida de menjar. Tots els aliments (llaunes, llegums, pasta, galetes...) que es dipositin al tió s’entregaran a Càrites Montblanc perquè el distribueixin entre les persones que més els necessiten.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
