La Bandarra Street Orkestra presenta aquest diumenge a Alcover el seu CD "Bandarrâstrofe"

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb el nom de Bandarrâstrofe, la Bandarra Street Orkestra farà la presentació oficial del seu segon treball discogràfic aquest diumenge 21 de desembre en un acte al Convent de les Arts d’Alcover, a les 19.30h.
El disc Bandarrâstrofe és un recull de deu cançons interpretades pels tambors, les veus i els vents de la Bandarra Street Orkestra. Podem trobar-hi bandes sonores, versions de diferents estils i, fins i tot, la seva primera composició pròpia, tot plegat ben amanit amb els ritmes de la seva percussió afrobrasilera i un inevitable sabor a fanfàrria i brass band.
El nom amb el que han batejat el disc és l’espectacle que han presentat aquests darrers 3 anys, i que els ha fet assolir els èxits més reconeguts, amb diversos premis nacionals i internacionals, el reconeixement del gremi i la participació en produccions i festivals importants.
El disc Bandarrâstrofe és un recull de deu cançons interpretades pels tambors, les veus i els vents de la Bandarra Street Orkestra. Podem trobar-hi bandes sonores, versions de diferents estils i, fins i tot, la seva primera composició pròpia, tot plegat ben amanit amb els ritmes de la seva percussió afrobrasilera i un inevitable sabor a fanfàrria i brass band.
El nom amb el que han batejat el disc és l’espectacle que han presentat aquests darrers 3 anys, i que els ha fet assolir els èxits més reconeguts, amb diversos premis nacionals i internacionals, el reconeixement del gremi i la participació en produccions i festivals importants.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
